Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Πως μετατρέπουμε αρχειά youtube σε άλλες μορφές

Για ακόμη μία φορά το μαθησιακό γεγονός μου έχει να κάνει με το youtube. Ωφείλω να παραδεχτώ πως αυτή η σελίδα με έχει εντυπωσιάσει. Απο τότε που έμαθα να κατεβάζω βίντεο από εκεί η βιβλιοθήκη που έχω δημιουργήσει και τα αποθηκεύω συνεχώς μεγαλώνει.
Πολλά από αυτά έχουν διασκεδαστικό περιεχόμενο και σκέφτηκα πως καλό ήταν να τα έχω μαζί μέσα στο ipod μου και να μπορώ να τα βλέπω όποτε θέλω. Όταν πήγα να τα βάλω όμως δεν παίζανε. Έπρεπε να είναι συγκεκριμένης μορφής. Έτσι προσπάθησα να βρώ έναν τρόπο να τα μετατρέπω. Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα.





Κατεβάζουμε το πρόγραμμα που χρειαζόμαστε από την σελίδα
http://www.youtubeclipextractor.com/
Εγκαθιστούμε το πρόγραμμα, μπαίνουμε στο youtube,
βρίσκουμε το βίντεο που θέλουμε να κατεβάσουμε,
πατάμε το εικονίδιο του clip extractor, εμφανίζεται ένα παράθυρο, επιλέγουμε την μορφή που θέλουμε να έχει το βίντεο,
επιλέγουμε το μέγεθος του και την ποιότητα του,
επιλέγουμε την τοποθεσία που θέλουμε να αποθηκευτεί
και πατάμε start.







Βρήκα έναν τρόπο που μπορώ να αποθηκεύω το βίντεο στην μορφή που θέλω, στην ποιότητα που θέλω και στο μέγεθος που θέλω και έτσι να μπορώ να τα μεταφέρω σε όποια συσκευή αναπαραγωγής βίντεο θέλω. Έριξα μια δεύτερη ματιά στο διαδίκτυο μήπως και υπάρχει πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος. Είδα ότι υπάρχουν αρκετοί. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν επέλεξα τον καλύτερο αλλα θα τον κρατήσω μιας και είναι σχετικά εύκολος και έχω βολευτεί.

1 σχόλιο: