Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Πως κατεβάζουμε βίντεο από το youtube



Όπως είπα και από το πρώτο μαθησιακό γεγονός το youtube πλέον από τότε που έκανα λογαριασμό στην σελίδα του άρχισα να το βλέπω με άλλο μάτι. Δεν είναι πλέον η σελίδα που έμπαινα με σκοπό να δω ένα βίντεο και π.χ. να γελάσω, να ενημερωθώ, να ακούσω ένα τραγούδι κτλπ. Είναι πλέον και ένας χώρος που μπορώ να κοινοποιήσω και εγώ ένα βίντεο. Μπορώ να πω πως είναι εν μέρει ένα εργαλείο. Αυτό που έλεγε στο τίτλο "broadcast yourself" είναι κάτι που έκανα και εγώ πράξη.


Στο θέμα μας τώρα. Όπως είχα πεί είχα καταφέρει και έδωσα στους φίλους μου την ευκαιρία να δουν τα βίντεο που είχα τραβήξει από την βιντεοκάμερα μου. Δεν είχα τραβήξει μόνο εγώ βίντεο όμως. Οι περισσότεροι από εμάς είχανε βιντεοκάμερες και τις είχαμε αξιοποιήσει. Είχα επικοινωνήσει με τα παιδιά και τους είχα εξηγήσει πως να τα ανεβάσουν και αυτοί στο youtube. Το καταφέρανε όλοι. Καλά τα ανεβάσαμε ο καθένας τα δικά του βίντεο, πως κατεβάζουμε ο καθένας των άλλων να δούμε τώρα είπα.






Η διαδικασία ήταν πλέον περίπου γνωστή. Μπήκα στο youtube και πάτησα στην αναζήτηση "How to download a video from youtube". Τα αποτελέσματα ήταν πολλά. Μετά από ώρα είχα καταλήξει και βρει έναν τρόπο να το κάνω. Πρέπει πρώτα να κατεβάσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα.
Αυτό γίνεται από την σελίδα
http://download.cnet.com/YouTube-Downloader/3000-2071_4-10647340.html

 Στην συνέχεια το εγκαθιστούμε. Μετά την εγκατάσταση ανοίγουμε το πρόγραμμα, βάζουμε σαν παράμετρο την διεύθυνση του βίντεο, επιλέγουμε την μορφή που θέλουμε να έχει το βίντεο, επιλέγουμε την τοποθεσία που θέλουμε να αποθηκευτεί στον υπολογιστή μας και πατάμε download. Σχετικά απλή διαδικασία, πολύ χρήσιμη όμως. Μπορείς να κατεβάσεις ότι βίντεο θες και να το έχεις στον υπολογιστή σου και έτσι να μήν είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο διαδίκτυο αν θελήσεις να το δεις. Το μόνο που με ανησυχεί σε όλο αυτό είναι αυτά περι πνευματικών δικαιωμάτων αν θες να κατεβάσεις κάποιο βίντεο που δεν είναι κάποιου γνωστού.

2 σχόλια:

  1. Χρησιμος οδηγος...
    Δες ομως λιγο και το προγραμμα που χρησιμοποιω εγω και εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος.
    Το προγραμμα λεγεται Free Studio και θα το βρεις εδω

    Σου δινει την δυνατοτητα να βαλεις το link απο ενα βιντεο του Youtube και να σου το μετατρεψει και αποθηκευσει στο pc σου σε .mp3
    (κατι που μου φαινεται πολυ χρησιμο)

    Δοκιμασε το και πες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ.
    Είναι πολύ χρήσιμο το πρόγραμμα.
    Έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα κάποιες πληροφορίες.
    Έκανα και μία σχετική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή