Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Πως κάνουμε ένα φάκελο ιδιωτικό

Όταν τον υπολογιστή σου τον χρησιμοποιούν και άλλοι χρήστες εκτός απο εσένα, μπορούν να δουν και αυτοί τους φακέλους σου και γενικά τα αρχεία σου. Και αν έχεις προσωπικά στοιχεία σε αυτά δεν θες να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι προσπάθησα και εγώ να το αλλάξω. Αυτό ήταν η αιτία του μαθησιακού γεγονότος μου.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βάλω κωδικό πρόσβασης σε όποιο φάκελο και αρχείο δεν ήθελα να έχουν πρόσβαση οι υπόλοιποι χρήστες. Μετά ομως σκέφτηκα πως έτσι μπορεί να ξεχάσω κάποιο κωδικό και έτσι να μην έχω ούτε εγώ πρόσβαση σε κάποιους φακέλους και αρχεία μου.
Οπότε έπρεπε να σκέφτω έναν άλλο τρόπο να έχω μόνο εγώ πρόσβαση στα προσωπικά μου δεδομένα και κανένας άλλος χρήστης. 'Αρχισα να ψάχνω και κατέληξα σε έναν με τον οποίο μπορώ να κάνω όποιο φάκελο και αρχείο μου ιδιωτικό.




Τα βήματα που ακολουθούμε είναι τα εξής:
Έναρξη,
Ο υπολογιστής μου,
Επιλέγουμε τον δίσκο που έχουμε εγκαταστήσει τα windows,
Documents and Settings,
Επιλέγουμε τον φάκελο που έχουμε το όνομα χρήστη μας,
Δεξί κλικ στο φάκελο που θέλουμε να κάνουμε ιδιωτικό,
Επιλέγουμε την καρτέλα Κοινή Χρήση,
Επιλέγουμε την σήμανση του φακέλου ως ιδιωτικό.


Ο τρόπος αυτός πιστεύω πως είναι ο καλύτερος δυνατός. Έψαξα και για άλλους τρόπους αλλά είναι πολύ δυσκολότεροι και δεν αξίζει να τους ακολουθήσει κάποιος εκτός και αν έχει τόσο σοβαρά στοιχεία οπο΄θ εκεί πρέπει να χρησιμοποιήσει λογισμικό προηγμένης ασφαλείας. Δε ξέρω κατά πόσο μπορεί κάποιος να "σπάσει" τον συγκεκριμένο τρόπο με την χρήση κάποιου προγράμματος. Άν και είμαι κατά 90% πεπεισμένος ότι μπορεί σε περίπτωση που έχει τις απαραίτητες γνώσεις, δεν θα χρησιμοποιήσω κάποιον άλλον τρόπο διότι δεν νομίζο ότι υπάρχει τέτοιος δόλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου